משלוחים והחזרות

זמן ומחיר המשלוח

זמן המשלוח הוא עד שלושה ימי עסקים בשירות שליחים עד הבית, בעלות 35 ש”ח, כאשר נכון לעכשיו המשלוח חינם מעל 299 ש”ח.

*שירות המשלוח מתבצע ע”י חברת שליחויות חיצונית והיא המתחייבת לשלושה ימי עסקים לערים מרכזיות. ישובים ומקומות שאינם מרכזיים, זמן המשלוח עלול לקחת כשבוע.

במידה וחברת השליחויות אינה עמדה בשלושת ימי העסקים, POSH אינה אחראית ישירות אך תנסה לעזור ולזרז את המשלוח.

החלפה או החזרה של מוצר

אם מאיזו סיבה אינך שלמה עם הפריט שקנית ואת מעוניינת להחליפו במידה אחרת/בפריט אחר או שאת פשוט מעוניינת להחזירו, אין שום בעיה!

כל מה שאת צריכה לעשות זה הוא להודיע לנו על בקשתך לבטל את העסקה או על החלפת המוצר דרך טלפון 036414383 / אימייל ולהחזיר לנו את המוצר.

קצת הנחיות

במידה שאת מעוניינת להחליף פריט:

יש ליצור איתנו קשר יומיים מיום קבלת הפריט ע”י השליח, ואנו נעזור לך בבחירת המידה הנכונה או הדגם הנכון עבורך-

בטלפון או המייל הבא-

[email protected] או בטלפון 03-6414383

 לאחר מכן, אנו נשלח שליח עד ביתך, בתוספת 35 ש”ח*, עם המוצר החלופי לבקשתך.

*35 ש”ח – זהו עלות משלוח הלוך , כאשר עלות משלוח החזור תהיה על חשבוננו.

במידה ואת מעוניינת בהחזר כספי:

במידה שאת מעוניינת להחזיר פריט, אנא התקשרי אלינו  03-6414383  ביום קבלת החבילה .

 לאחר מכן, אנחנו נתאם איתך איסוף מביתך בעלות של 35 ש”ח, שאותם ננכה מהזיכוי בנוסף לעלות המשלוח הלוך הראשון 35 ש”ח (שהוא בחינם רק אם את משאירה את הפריט אצלך) -כלומר 70 ש”ח ניכוי מהזיכוי.

כמובן שניתן לאסוף את המוצר וגם להחזיר אותו, ללא עלות, בחנות שלנו בחולון.  

ברגע שנקבל בחזרה את החבילה, אנחנו נזכה אותך במיטב כספך.

 שליחת חבילה בחזרה אליינו –

אנחנו תמיד רוצים שהלקוחות שלנו ירגישו שהן גם מקבלות את המוצר הכי טוב, וגם את השירות הכי טוב שניתן לתת.

לכן, אנו מספקים שירות “לוקסוס” של איסוף חבילה מבית הלקוח במקרה של החלפה/החזרה בעלות של 35 ש”ח.

חשוב לציין שהמשלוח מגיע אלינו הרבה יותר מהר משירות הדואר מה שגורם להחלפה או לזיכוי להתרחש גם יותר מהר .

חשוב

יש לוודא שאין נזק בפריט ושהתווית מחוברת אליו.

במקרה של נזק בפריט או/ו שהתווית אינה מחוברת אליו, לא יהיה ניתן להחזיר את הפריט.

  • במידה ויהיה הפרש מחירים ומחיר הפריט המבוקש קטן יותר ממחיר הפריט שאת מעוניינת להחליף, תקבלי החזר כספי על ההפרש.
  • במידה ומחיר הפריט המבוקש גדול יותר ממחיר הפריט שאת מעוניינת להחליף, תחיובי בהפרש הכספי באמצעות הכרטיס אשראי בו בוצעה המכירה הראשונית.

 את תמיד מוזמנת ליצור איתנו קשר  בדף זה

לקריאת התקנון המלא