משלוח חינם* עם שליח עד הבית !!!          *אפשרות של איסוף מבית הלקוח במקרה של החזרות או החלפות !!!            טלפון: 03-6414383

שאלות ותשובות

 אספנו בשבילכן את כל השאלות הכי פופולריות של הלקוחות שלנו. חשוב לדעת!!

שאלה: היכן אתם נמצאים?

תשובה: החנות הפיזית שלנו נמצאת בכוכב יאיר. כוכב יאיר זה ישוב באזור השרון ליד כפר סבא (מיקום הנחשב למרכז הארץ). הנה דף החנות עם הכתובת המדויקת ושעות הפתיחה. ניתן גם לרכוש דרך האתר עם משלוח עד הבית תוך 3 ימי עסקים. 

 

שאלה: האם יש לכם עוד חנויות בישראל?

תשובה: לא, החנות היחידה שלנו נמצאת בכוכב יאיר. כל הבגדים שלנו מיובאים באופן בלעדי ומשווקים אך ורק על ידינו, ולא נמצאים בשום בוטיקים/משווקים אחרים בארץ. כך אנחנו שומרים על רמת מחירים הכי נמוכה שאפשר, בלי עוד מתווכים באמצע.

 

שאלה: איך אני יודעת מה המידה שלי?

תשובה: המידות בPOSH הן מידות אמריקאיות משום שהבגדים מיובאים מארצות הברית. את מוזמנת להיכנס למדריך המידות שלנו בדף הבא - מדריך מידות. חשוב לציין, שלפעמים דגמים מסויימים קטנים/גדולים יותר מאחרים, ואם אכן זה הדבר, אנחנו מציינים בדף המוצר.  

 

שאלה: איך אני מוצאת את המידה שלי באתר?

תשובה: ההתמצאות באתר היא מאוד פשוטה ונוחה. כל מה שאת צריכה לעשות, זה, לבחור את הקטגוריה שאת מעוניינת בה - למשל "שמלות ערב" או "חולצות" , ואז - במחשב ולא במובייל- עליו ניתן הסבר בהמשך- מצד ימין, בסוף רשימת הקטגוריות, יש אופציה של "מייני לפי" - עם האפשרויות :  מידה/ מותג / צבע. בוחרים את האפשרות "מידה", ואז בוחרים את המידה המבוקשת - כך האתר יציג לך את כל הפריטים הקיימים בקטגוריה, במידה שלך. כדאי לפעמים, למיין גם לפי מידה צמודה, כי דגמים מסויימים יכולים להיות טובים גם במידה אחת מעל או מתחת. במובייל - "מייני לפי" נמצא מעל לכותרת הקטגוריה ויש ללחוץ עליו כדי שיפתח לך אפשרויות המיון - מידה/מותג/צבע. ניתן כמובן גם למיין לפי צבע רצוי או מותג מסויים.

אנחנו מאוד ממליצים על שיטת מיון לפי מידה - החוסכת הרבה מאוד זמן ואכזבות מיותרות על דגמים שלא קיימים במידה שלך. 

  

שאלה: האם ניתן להזמין דגם או מידה שאין כרגע במלאי?

תשובה: לא, הדגמים ב POSH מגיעים בכל המידות, אך, רק אחד ממידה. ברגע שהמידה אזלה, אין באפשרותיו להזמינה שוב. זאת משום שהדגמים שלנו מיובאים מארצות הברית, ולוקח זמן עד שמגיעים לארץ. רוב הפעמים הדגמים נגמרים גם למותגים בחו"ל,  מה שגם לא מאפשר לנו להזמין שוב בתוך פרק זמן קצר. אנחנו כן נשמח לשמוע מה אהבתם, וננסה להזמין דגמים בסגנון, רק צריך לקחת בחשבון שהדגמים המבוקשים, אם יגיעו, יגעו רק אחרי כמה חודשים ולא בזמן הקרוב וגם זה לא בטוח. 

לכן, אם מצאת משהו שאהבת, כדאי לקנות אותו, כי יכול להיות שמחר, המידה כבר לא תהיה קיימת במלאי.


שאלה: מה הם המותגים שPOSH מייבאת?

תשובה: אנחנו מייבאים מותגים אמריקאיים בינלאומיים, הנמכרים בחנויות הגדולות בעולם -  Saks Fifth Avenue , Bloomingdales , Macy's ועוד...  כל הקולקציות שלנו חדשות ומעודכנות באופנה הכי חדשה מניו יורק. אנחנו בוחרים את המותגים שאנחנו מייבאים בקפידה, תוך מתן דגש על איכות, אופנה ומחיר.

 

שאלה: האם כל מה שיש באתר יש בחנות?  

תשובה: כן, רק חשוב להסתכל באיזה מידות מצויין באתר שיש אותן. האתר מסוכרן עם החנות, וברגע שקונים בחנות או באתר, המידה יורדת מהמלאי באתר, כך שלא יווצר מצב שיקנו משהו שאין. חשוב לציין שיש עוד דגמים בחנות שאינם נמצאים באתר ולכן שווה לבקר בחנות.  

 

שאלה: האם אתם עושים תיקונים בשמלות?

תשובה: לא, כל השמלות שלנו הן יבוא ולא תפירה אישית. אנחנו כן מחוברים לתופרת באזור החנות (כפר סבא-כוכב יאיר) ונשמח להמליץ עליה. 

 

שאלה: מה זה קוד קופון בדף הקופה?

תשובה: אנחנו יוצאים מדי פעם עם מבצעים שווים ביותר ללקוחות המועדון שלנו, ושולחים להם במייל קוד קופון לקבלת ההנחות והמבצעים. כדי להיות חלק מהמועדון לקוחות שלנו, יש להרשם לניוזלטר שלנו -  בחלק העליון של האתר יש " להצטרף למועדון חברים" - יש להזין כתובת מייל ונרשמים. זהו! עכשיו את חברה במועדון לקוחות! ההרשמה חינם ומקבלים מדי פעם מבצעים למייל ועידכונים על קולקציות חדשות.  

 

אם יש לך שאלות נוספות, נשמח לענות עליהן בטלפון - 03-6414383.

מאחלים לך קנייה נעימה, צוות POSH.

  טוען...